Zostawcie jakis komentarz na kanale YT jak wam sie zechce. Wkrotce zrobie lekka analize tego fragmentu. Bardziej laicka, niz profesjonalnie przyciezkawa.
Jeszcze raz powtarzam: Ka¿demu uczestnikowi Konkursu chylê czo³a, pocz±wszy od sesji przes³uchaæ kwalifikacyjnych. Piêkn± rzecz± jest s³uchaæ, pasjonowaæ siê samym "eventem". £atwo krytykowaæ utworu wykonanie, trudniej przemyciæ w tej krytyce rzeczowo¶æ (meritum) owej krytyki, jak mniemam rozumian± przez zawodowych muzyków i zawodowych praktyków melomanii muzyki klasycznej. https://www.youtube.com/watch?v=kBjO68q5irE
Czy to ty grasz? Ile czasu zajelo ci nauczenie sie tego? Czy uczyles ze sluchu?
Jeszcze raz powtarzam: Ka¿demu uczestnikowi Konkursu chylê czo³a, pocz±wszy od sesji przes³uchañ kwalifikacyjnych. Piêkn± rzecz± jest s³uchaæ, pasjonowaæ siê samym "eventem". £atwo krytykowaæ utworu wykonanie, trudniej przemyciæ w tej krytyce rzeczowo¶æ (meritum) owej krytyki, jak mniemam rozumian± przez zawodowych muzyków i zawodowych praktyków melomanii muzyki klasycznej.
Pat. Swietnie napisane. Wprawdzie nie zgadzam sie ze wszystkim, ale tak wlasnie ma byc. Mamy rozne odczucia, nastroje i staramy sie nawzajem przekonac do slusznosci pogladow. Kto wie, czy po kolejnym przeczytaniu i sprawdzeniu nagran nie przychyle sie do niektorych twoich osadow. Na pewno zgadzam sie z Hozjajnowem, ktory zostal pokrzywdzony nie dostajac sie do finalu. Ale czy to takie wazne. Dla przyszlej jego kariery chyba nie. Prawdziwy talent wczesniej czy pozniej sie przebije.