Strona g³ówna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj siê
Rejestracja
Witamy,
Go¶æ
.
Zaloguj siê
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzieñ
1 Tydzieñ
1 Miesi±c
Zawsze
Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci
: Forum mi³o¶ników muzyki Fryderyka Chopina
Kurier Szafarski
>
Dzia³y forum
>
Chopin
>
XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
Strony:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
43
Do do³u
« poprzedni
nastêpny »
Drukuj
Autor
W±tek: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap (Przeczytany 162123 razy)
Mozart
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 3178
Patryk
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #165 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:40:48 »
Cytat: bartus Pa¼dziernik 15, 2015, 10:34:17
Czuje, ze sonata bedzie b.dobra.
On sobie radzi lepiej z duzymi formami.
Stabilny, konsekwentny.
Masz racjê.
Wyobrazilem go sobie graj±cego sonaty Beethovena czy wariacje Goldbergowskie (!).
Zapisane
Blog o muzyce:
https://muzykophil.wordpress.com
tuco82
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 529
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #166 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:43:56 »
Bartus, mazurkowato¶æ? Bardziej wyraziste akcenty w metrum. To co wykonywa³ Kozak, zbyt przypomina³o walce. Ja lubiê pos³uychaæ mazurków wykonywanych nawet w przesadnie akcentowanej formie.
Wczoraj pisa³em o tempie, w jakim Dinara gra³a sonatê b-moll (1. mov) - ¿e by³o zbyt wolne oraz o ryzyku. Teraz mam potwierdzenie. Kozak zagra³ t± czê¶æ 1,5x szybciej - ale zap³aci³ za to kilkoma "literówkami". Jeden z "kiksów" wygl±da³ do¶æ spektakularnie i niespotykanie. Otó¿ Kozak w ogóle nie trafi³ w klawiaturê
...ale gra na fina³.
Zapisane
"Problemem cytatów znalezionych w Internecie jest ich w±tpliwa autentyczno¶æ." - Albert Einstein
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #167 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:44:29 »
Rozumiem Casablanke.
Cos jest fajnego w grze Kozaka.
Pianino jest rozstrojone niestety
Zapisane
Mozart
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 3178
Patryk
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #168 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:44:54 »
Muszê przyznaæ, ¿e Kozak gra w sposób bardzo elegancki, doskonale panuj±c nad d¼wiêkiem - od pp a¿ po ff.
Zauwa¿cie, ¿e do celów wyrazowych nigdy nie nadu¿ywa najwy¿szej dynamiki. Pe³na kontrola Steinwaya.
Zapisane
Blog o muzyce:
https://muzykophil.wordpress.com
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #169 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:47:17 »
"Bardziej wyraziste akcenty w metrum"
co masz na mysli
raz
dwa trzy
raz
dwa
trzy
raz dwa
trzy
Czy slowo metrum oznacza w Twoim pojeciu takt, fraze?
Zapisane
Aleksias
Moderator Globalny
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 3011
Asia
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #170 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:48:44 »
Cytat: bartus Pa¼dziernik 15, 2015, 10:38:17
Fajne, ale zrozumialem tylko, ze mazurek = serce.
Czy sie nie myle
Ja rozumiem tyle, ¿e mazurka naprawdê dobrze widzi siê tylko sercem. Najwa¿niejsze jest niewidoczne dla zapisu nutowego
Zapisane
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #171 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 10:49:07 »
Ale tuco
Ogolnie sie z Toba zgadzam.
Charakter mazurkom wlasnie nadaja akcenty, ich wlasciwa sila i miejsce
Zapisane
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #172 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:00:42 »
Gra przejrzyscie , czysciutko -wyjatkowo czytelnie
b. mi sie podoba
Zapisane
Aleksias
Moderator Globalny
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 3011
Asia
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #173 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:05:53 »
£ukasz Krupiñski - zaczyna od sonaty:
Sonata in B flat minor Op. 35
Etude in C sharp minor Op. 25 No. 7
Mazurka in A minor Op. 59 No. 1
Mazurka in A flat major Op. 59 No. 2
Mazurka in F sharp minor Op. 59 No. 3
Polonaise-fantasy in A flat major Op. 61
(Steinway)
Zapisane
Bodek1
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 576
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #174 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:16:11 »
Jest dobrze. £ukasz wydaje mi siê, ¿e jest opanowany, skoncentrowany na swojej grze. Chyba ja siê bardziej denerwuje
Zapisane
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #175 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:22:32 »
Marsz zalobny nie powinien byc oceniany, gdyz kazda osoba na swiecie gra go dobrze.
Ocena jest na ogol szukaniem dziury w calym i zawartosci c w c
Zapisane
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #176 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:25:51 »
Co nie przeszkadza, by powiedziec, ze Lukasz gra go pieknie.
Zapisane
adam0
Nowy u¿ytkownik
Offline
Wiadomo¶ci: 29
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #177 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:31:36 »
Cytat: bartus Pa¼dziernik 15, 2015, 11:22:32
Marsz zalobny nie powinien byc oceniany, gdyz kazda osoba na swiecie gra go dobrze.
Nie zgodzê siê. Chocia¿by dzisiejsze dwa marsze by³y w swych rytmach punktowanych nagminnie przepunktowywane, co dodawa³o absurdalnego wra¿enia skoczno¶ci, taneczno¶ci, a przy tym - przez zbyt krótk± szesnastkê i przez niedostateczne kompensowanie jej czasu trwaniem ósemki z kropk±, by³o wra¿enie po¶piechu. Tymczasem marsz ¿a³obny, niczym kondukt ¿a³obny - winien sun±æ, nie tuptaæ.
«
Ostatnia zmiana: Pa¼dziernik 15, 2015, 11:35:30 wys³ane przez adam0
»
Zapisane
Mozart
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 3178
Patryk
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #178 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:35:55 »
Zgadzam siê co do tych szesnastek i ósemek, ale nie uwa¿am, ¿e kondukt musi sun±æ, a nie dreptaæ
IMO £UKASZ GRA£ GO PIÊKNIE.
Zapisane
Blog o muzyce:
https://muzykophil.wordpress.com
bartus
Ekspert
Offline
Wiadomo¶ci: 2896
Odp: XVII Konkurs im F. Chopina 2015 - III etap
«
Odpowiedz #179 :
Pa¼dziernik 15, 2015, 11:36:18 »
Cytat: adam0 Pa¼dziernik 15, 2015, 11:31:36
Nie zgodzê siê. Chocia¿by dzisiejsze dwa marsze by³y w swych rytmach punktowanych nagminnie przepunktowywane, co dodawa³o absurdalnego wra¿enia skoczno¶ci, taneczno¶ci, a przy tym - przez zbyt krótk± szesnastk± i przez niedostateczne kompensowanie jej czasu trwaniem ósemki z kropk±, by³o wra¿enie po¶piechu. Tymczasem marsz ¿a³obny, niczym kondukt ¿a³obny - winien sun±æ, nie tuptaæ.
Ale to jest utwor na scene a nie przyspiewka na pogrzeb.
Zapisane
Strony:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
43
Do góry
Drukuj
« poprzedni
nastêpny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Dzia³y forum
-----------------------------
=> Regulamin forum i og³oszenia
=> Chopin
=> Muzyka
===> P³yty
===> Arty¶ci i ich muzyka
=> Wydarzenia
=> O wszystkim i o niczym
£adowanie...
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
twistedgamers
animilkowo
thepunisher
neder-live
paktprzyjazni